В ході засідання вихователі
ознайомлені з вимогами листа Міністерства освіти і науки України від 09 грудня
2019 року №1/9-750 «Щодо освітніх програм у закладі дошкільної освіти», та
спрямованістю освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Базового компонента дошкільної освіти.
Відбувся обмін досвідом із проблеми «Формування
сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку» під час семінару-практикуму, де розглянуто питання:
1. Розвиток пізнавальної активності дошкільників;
2. Сенсорне виховання
дітей у ЗДО;
3. Формування
логіко-математичної компетенції дошкільників;
4. Інноваційні
форми роботи за освітньою лінією «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі».
Вихователі
мали змогу взяти участі у професійному діалозі з проблеми реалізації завдань
освітньої лінії: «Дитина в
сенсорно-пізнавальному просторі», удосконалити педагогічну
майстерність щодо використання в практичній роботі з дошкільниками елементів
інноваційних технологій логіко - математичного спрямування.
Практичний психолог Петрівського ДНЗ №1
«Рудана» Карабат М.Р. надала консультацію для вихователів на тему: «Сенсорне
виховання дітей у ЗДО». Вихователі Ситник Л.О. та Тесленко О.П., поділилися
досвідом використання інноваційних технологій у роботі з дошкільниками за
освітньою лінією «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі». Тесленко О.П.
ознайомила педагогів з Мнемотехнікою, що сприяє формуванню математичної
компетенції дошкільників. Ситник Л.О. розповіла про використання Кругів Ейлера
для розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку. Стець Ю.В. надала
консультацію, як можна застосовувати коректурні таблиці Н.Гавриш для формування
уваги, спостережливості, розвитку пізнавальних, інтелектуальних, мовленнєвих
навичок, математичних умінь у дітей дошкільників.
У ході
практичної частині учасники семінару складали алгоритми формування у дошкільнят
уявлень про множини і числа, навчання порядковій лічбі, знайомства з
геометричними фігурами; виконували тести для самодіагностики, добирали та
розв’язували завдання логіко-математичного спрямування.
Комментариев нет:
Отправить комментарий